Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Hurtty

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez firmę Hurtty, z siedzibą w Pułtusku, ul. Słoneczna 38i, 06-100 Pułtusk.
  2. Sklep internetowy dostępny jest pod adresem internetowym: hurtty.pl.

II. DEFINICJE

  1. Sprzedawca – Hurtty z siedzibą w Pułtusku, ul. Słoneczna 38i, 06-100 Pułtusk.
  2. Klient – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze Sklepu Internetowego.
  3. Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem hurtty.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.

III. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Słoneczna 38i, 06-100 Pułtusk.
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: dawid.sokolowski@hurtty.pl.
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 537913984.

IV. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym przeglądania asortymentu sklepu oraz składania zamówień, niezbędne są:
    1. Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Firefox, Chrome, Safari, Opera itp.
    1. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
    1. Włączona obsługa plików cookies oraz Javascript.

V. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w działalności Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu Internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami rozdziału VI Regulaminu.

VI. ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Aby założyć Konto w Sklepie Internetowym, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego.
  2. Założenie Konta w Sklepie Internetowym jest bezpłatne.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek opłat, usunięcia Konta poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dawid.sokolowski@hurtty.pl.

VIII. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    1. Płatności elektroniczne.
    1. Płatność kartą płatniczą.
  2. Termin płatności:
    1. W przypadku płatności przelewem, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
    1. W przypadku płatności elektronicznych lub płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

IX. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

  1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia.
  3. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta nie jest możliwy.
  4. Sprzedawca realizuje wysyłkę przesyłek za pośrednictwem partnerów, działając w trybie dropshipping. Partnerzy wysyłają zamówienia ze swoich magazynów.
  5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 dni kalendarzowych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin.

XI. REKLAMACJA I GWARANCJA

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli dla danego Produktu została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będzie zawarta przy opisie Produktu w Sklepie.
  4. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie lub drogą elektroniczną na podane poniżej adresy Sprzedawcy:
    1. Adres e-mail: dawid.sokolowski@hurtty.pl.

W wyniku rodzaju współpracy (dropshipping) z naszymi partnerami, prosimy o kontakt mailowy w celu dalszych instrukcji dotyczących wysyłki reklamacji do serwisu partnera.

  • Zaleca się podanie w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
  • Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  • Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Produkt do Paczkomatu PUT07M. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

XIV. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faksem lub drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy: dawid.sokolowski@hurtty.pl.

Po zgłoszeniu odstąpienia na adres mailowy zostaną wysłane dalsze kroki dotyczące wysyłki zwracanego towaru.

  • Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

XVI. POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klientów zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych oraz RODO.
  2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz, za zgodą Klienta, w celach marketingowych.
  3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegółowe informacje na temat polityki prywatności znajdują się w odrębnym dokumencie na stronie hurtty.pl.

XVII. WYMOGI DOTYCZĄCE TREŚCI I KOMUNIKACJI

  1. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw własności intelektualnej osób trzecich.
  2. Klient zobowiązany jest do wprowadzania do systemu tylko prawdziwych danych.

XVIII. OGRANICZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w przypadkach spowodowanych działaniem siły wyższej, niezależnym od Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody poniesione przez Klienta w wyniku korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezgodny z regulaminem.

XIX. POSTANOWIENIA RÓŻNE

  1. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między Sklepem a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli nie będzie to możliwe, spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.